Katthjälpen

En blogg om det vardagliga livet för katterna hos Katthjälpen.

Manettest

Publicerad 2013-04-10 13:52:00 i Allmänt,

Hejsan alla kattvänner!
 
*Det hände ju mer i måndags på mitt pass på katthemmet. Jag hade med mig en av mina hemmagjorda myntamaneter för att testa den på katterna och se om den gick hem hos dem. Först ut var Tea, Azalea och Viola där Tea tog täten med en otroligt nyfiken Viola hack i häl.
 
 
*I rummet bredvid bor Baloo, Daisy, Saga och Esther, familjen Mys brukar jag kalla dem för det ligger jämt minst en uppe i klösträdet och sover. Ibland ligger alla fyra där. När jag kastade in maneten så var det något oväntat Baloo som kollade läget först för att sedan lämna över till Esther. 
 
 
*Till sist kollade jag läget inne hos kattungarna och Rackartuss tog för sig direkt och gav dem andra inte en chans att komma åt den. Han såg ut att nästan vilja äta upp den så underbar den var.
 
 
*Dessa maneter kommer att finnas att köpa på vårt öppna hus den 28 april. Mer info om det hittar ni på vår facebooksida!
 
/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela