Katthjälpen

En blogg om det vardagliga livet för katterna hos Katthjälpen.

Beslutsångest bland kisarna

Publicerad 2013-04-15 21:01:24 i Allmänt,

Hej alla kattvänner!
 
*Ibland kan man känna på sig att det står någon bakom en och stirrar på en. Det hände mig idag när jag satt och virkade inne hos Bella och mycket riktigt satt det någon bakom mig och betraktade mig.
 
Lilla söta Minna satt och ville något väldigt mycket.

*Både hon och dottern Manja var uppenbarligen lite hungriga och ville in i sin bur. Sedan ville de såklart genast ut igen. Och så in. Och så ut. Någon som känner igen sig? ;)
 
-Hmm, ska jag ut eller ska jag vara kvar här? Undrar Manja.
 
Ojojoj, så svårt det är att bestämma sig, tycker Minna och Manja.
 
*De är ena riktiga linslusar dessa två damer. 
 
Minna.
 
Manja.

*Nyfiken på våra katter? Gör då gärna ett besök på vår hemsida
 
/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela