Katthjälpen

En blogg om det vardagliga livet för katterna hos Katthjälpen.

Ett försök ändå

Publicerad 2013-05-13 19:36:24 i Allmänt,

Hej kattvänner. 
 
*Idag blir det ett annorlunda inlägg. Vaknade med en otrevlig känsla i magen och det gav inte med sig så jag fick snällt bli hemma och kurera mig istället. Nu mår jag bättre, men något pass på katthemmet blev det tyvärr inte idag. Fast jag tänkte dock göra ett försök till ett blogginlägg ändå. 
 
*Aktuellt för Katthjälpen just nu är Miss Mjaus kampanj som skänker pengar till katterna i vår verksamhet. Det finns smått och gott för både fyrbenta och tvåbenta. Miss Mjaus shop hittar ni här.
 
*Sedan är det bara en kort tid kvar innan vi har flyttat in i nya lokaler och det ska bli så spännande. Manja brukar öva på att packa ner sig.
 
Packad och klar. Klicka på bilden för att se hur du kan hjälpa till med flytten.

*Ha en fortsatt trevlig måndagkväll!
 
/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela