Katthjälpen

En blogg om det vardagliga livet för katterna hos Katthjälpen.

Nu har jag klappat en till!

Publicerad 2013-06-03 22:01:53 i Allmänt,

Hej alla kattvänner.
 
*Solsolig morgon och det tycker katterna är toppen. Bella var framme väldigt mycket så det blev en hel del bilder på henne idag.
 
Bella in the sun.

Söta lilla flickan.

*Vi brukar kalla henne för en liten mini-Stjärna och de är verkligen lika. Framför allt om de ligger likadant på samma ställe.
 
Bella.
 
Stjärna.
 
*Kommer ni ihåg vad jag skrev förra veckan om att klappa Viola? Kolla här!
 
 
*Jag var egentligen beredd på att hon skulle fräsa åt mig där ett tag men istället ryggade hon bara tillbaka. Den här kattflickan kommer att smälta för oss snart är jag helt säker på. 
 
*Nu är det inte många veckor kvar i de gamla lokalerna. Katterna passade på att vara i uteburen som inte kommer att följa med till nya hemmet.
 
Tuss ute i djungeln.
 
Tiara, Stjärnas rumpa och Bella.

*På ovanvåningen packade Tindra ihop sig.
 
 
*Här ser vi sen hur hon får gå in i transportburen för att äta. Vi ställer matskålarna där för att katterna ska vänjas vid att gå in så att flytten blir så stressfri som möjligt. 
 
Omnomnomnom.

/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela