Katthjälpen

En blogg om det vardagliga livet för katterna hos Katthjälpen.

Tusseklapp

Publicerad 2013-04-30 20:30:39 i Allmänt,

Hejsan alla kattvänner!
 
*Då var det Valborgsmässoafton igen och det känns som om det nyss var jul. Månaderna bara springer iväg och själv står man där som ett fån och tittar på. Men strunt i det. Jag hade ju en sak till från igår att visa. Det är egentligen ingen nyhet då en liknande grej har lagts upp på vår Facebook-sida, men jag tycker att det är så stort att det inte kan visas för många saker. Alltså, det här hände igår.
 
 
*Det är nästan hög tid att halvera pysens namn till enbart Tusse. Eller byta ut fräs mot gos eller kel. Denna påg har alltså gått från en otroligt skygg och rädd katt till... ja ni ser ju själva. En otroligt tillgiven och kelig kise. WOW!
 
*Här min första bild av Mysen och Tussefräs. Inte så att man gick fram och klappade dem då.
 
Mysen och Tussefräs trycker sig allra längst in i ett hörn.

*Ha nu en trevlig Valborg allihopa. Själv ska jag låta mig däckas av förkylningen som slog till med full kraft idag. Mjau!
 
/Marie

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-05-01 00:24:37

Ni är jätteduktiga som får "vilda" katter tama och trygga.
Haha - Tusseklapp...
Tussetam
Tussetrygg osv :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela