Katthjälpen

En blogg om det vardagliga livet för katterna hos Katthjälpen.

Garnterapi med Bella

Publicerad 2013-04-15 18:13:00 i Allmänt,

Hej alla kattvänner!
 
*Då var det äntligen måndag igen och dags för en ny uppdatering av bloggen. Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg, det har iallafall jag. Bestämde mig för att säkerhetskopiera alla mina bilder på katterna på katthemmet och passade samtidigt på att sortera dem efter katternas namn och inte efter datum som jag annars gör. Ville på så sätt ta reda på vem jag har flest bilder på. Gissade först på Baloo eller Mysen, men det var tämligen ohotat Tindra som var mest förevigad bland gullen. 98 bilder utan dagens bilder inräknat, brorsan Dante som flyttat kommer inte närmre än 88 bilder. 
 
*Den som jag fotat allra minst av dem som är kvar på katthemmet är Bella och det är kanske inte så konstigt då det är en högst hemlig dam, men ack så söt. Hon har en så vacker siluett i ansiktet som ju tyvärr är en utmaning att få med på bild. Gjorde ett försök att locka ut henne med mitt magiska garnnystan.
 
Lilla hemliga fröken satt hellre och tryckte i sin klös.

*Så det fanns inget annat att göra än att gå fram till henne för att få en bild.
 
Lilla hemliga fröken löken.
 
Bella in the dark.

*Hon har lång väg kvar men är väldigt nyfiken av sig. När vi pysslar med disk av matskålar så är de inte alls ovanligt att hon är framme hos oss vid vasken och tittar undrande på oss. Klappa henne har jag aldrig gjort, men jag ger mig inte. Lite mer garnterapi från min sida så.
 
/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela